21 Aralık 2013

Ayten ve Kaos Partisi

Erdoğan: "Devlet içindeki devletin, dış güçlerin, uluslarası lobilerin işi." 

Arınç: "İçişleri Bakanının oğlunun gözaltına alındığını televizyondan öğrenmesi kadar acı birşey olabilir mi? Elde var Ayten!"

Güler: "Emri ben verdim."

Canikli: "Ortaya çıktığına göre sistemimiz güzel işliyor."

Bağış: "İğrenç bir komplo ile karşı karşıyayız; ben rahatım."

Şimşek: “Kim yolsuzluk yaptıysa Allah belasını versin; ben olsam istifayı tercih edebilirdim.” 

Çelik: "Masumiyet karinesinin gözardı edilmemesi gerektiği hususu da unutulmamalıdır."

Bozdağ: "Benim itirazım bazı gazeteler her şeyi bilirken, ben Başbakan Yardımcısı olarak bir şey bilmiyorum. Yetkililer hakkında suç duyurusunda bulunuyorum."

Ergün: "Misafirimiz var, onu uğurlayalım sonra konuşuruz"

Soylu: "'Bunlar suçludurlar, hemen istifa etmelidirler' diyen bir anlayışı kabul etmek mümkün değildir."

Topbaş: "Bu operasyonun geldiği noktayı ben de basından takip ediyorum."

Günay: "Hakkında takip yapılan kişinin, operasyon sürerken emniyette tayin yapması soruşturmaya müdahaledir, affedilmez hukuk ihlali ve suçtur."

Bulut: "Başbakan yerli otomobil için talimat verdiği için dış güçler bunları yapıyor."