04 Ekim 2013

Şekersiz









































Çay gibi şekersiz içildiğinde tadı mükemmel olan bir içeceği, şekersiz içilemez bir içecek olarak kabul ettirmek ders niteliği taşıyan büyük bir pazarlama başarısıdır. Şeker lobisi mi, çay lobisi mi yapmıştır bilinmez ama kanımca fikri bulan o kişi eli öpülesi bir pazarlama dehasıdır. 

Eski bir pazarlamacı olarak itiraf etmeliyim ki, kesinlikle "eski pazarlamacı" diye birşey yoktur. Pazarlamacı her zaman, hayatının tüm evrelerinde pazarlamacıdır; bebeklik dönemi de dahil.

Apartmanların kapısına pazarlamacı giremez yazanlar, farkında olmasanız da size büyük iyilik yapmaktadırlar, zira pazarlamacılar tehlikeli yaratıklardır. 40 senelik kocası olan babanızı annenize yeniymiş gibi tekrar satabilir, daha fenası annenizin kendisini yeni gelin gibi hissetmesini sağlayabilir.

Size naçizane tavsiyem, pazarlamacı, kocanız, karınız ve hatta çocuğunuz dahi olsa eve almayın! 

Neyse ne diyordum?

Cumhuriyetimde, çayın şekerden kurtuluşunun 13. senesini kutluyorum, darısı başınıza. 

Sağlığınıza.