08 Mart 2017

Gurur



Sokakta çalmak hiçbir yerde çalmaya benzemiyormuş hele ki kendi şarkılarınızı söylüyorsanız.

Sokaklarda müzik yapan onca insan varken durumu abarttığım düşünülebilir fakat gerçekten hep aklımda olan ama hiç yapamadığım birşeydi. Hani gitar çalıp söyleme olayı tamam da büyüdüğüm semtte ve daha da önemlisi çocuklarımın önünde o kılıfı yere koyup açmaktı sanırım en zorlayan. 

Kalın birşeyi daha kırmış gibi hissettim. Aynı geçenlerde yaptığım yolculukta otostop için başparmağımı kaldırdığımda hissettiğim kırılma gibiydi. İlk lira düştüğündeki hissi ise hiç sormayın :) 

Velhasıl kelam insanlık için küçük ama benim için dev bir adımdı  Her müzisyene tavsiye ediyorum. 

Bu arada Yılmazer Biraderler'in çektikleri ilk klip oldu bu! İlk lirayı da iyi yakalamışlar. Ellerinden öptüm.


söz-müzik: mertkan d. yılmazer
bırak aksın gözyaşları üstümüze
ıslansın gömlekler tişörtler
yapışsınlar ıslak tenlere
içi görünsün insanların
bende hata yok
sende hata yok
herkes çok haklı
peki ya bu ne?
neden herkes ağlıyor
herkes çok haklıysa
ve çok biliyorsa
neden herkes ağlıyor
pişman olan yoksa
ve kimse özlemiyorsa
kendi içimde kuytu bir köşede
hesaplaştım gururumla
dedim ki ona
bıktım artık esirin olmaktan
onda hata yok
bunda hata yok
herkes çok haklı
peki ya bu ne?
bırak herkes ağlasın
belki o zaman
kurtuluruz bu gururdan
bırak herkes ağlasın
belki Yaradan
kurtarır bizi bu yaradan
bırak herkes ağlasın
belki o zaman
kurtuluruz gururumuzdan
bırak herkes ağlasın
belki yaradan
kurtarır bizi bu yaradan