04 Kasım 2013

Emek

20 sene kadar önceydi belki daha fazla... 

Arkadaşım Seçkin'le birlikte, bir tanıdık vasıtasıyla randevu aldığımız Şahin Özer'in odasındaydık. Şimdi  müzik tarzımı bilenlerin Şahin Özer ne alaka dediğini duyar gibiyim de, pop dışında değişik bir şey arıyormuşmuş da falan diye ikna etmişti babam :) Nasıl utana sıkıla gittiğimi hiç unutmam. 


Odasında popçu adayı oldukları tahmin ettiğim bir yakışıklı metroseksüel genç, bir de alımlı bir hatun karşılıklı deri kanepelerde oturuyorlardı; bense aynı çapulcu-rockçı, kafamda kasketim falan... Seçkin bir kenara ilişti ben de Şahin Özer'in yanına geçtim.

Şahin Özer, CD'yi benden alıp müzik setine koymuş sonra koltuğuna yerleşip elindeki kumandayla 5 şarkımın herbirini 3'er saniye dinlemişti :) Ya tamam o zamanlar onun zamanları, deli yoğun, bir popçu çıkıyor, diğeri giriyor falan da keşke şarkılarımı yanımda, gözümün önünde öldürmeseydi. Dinler sana dönerim deyip hiç dinlemeseydi.


Hiç unutmam o gün bugündür şarkılara -emeğe- en az 1 dakika veririm, o da profesyonelse çünkü anlaşma gereği müzik yapmak, hit parça dışında albümü doldurmak zorunda olan profesyoneller var, sanatçı amatörse tamamını dinlemeye çalışırım. Sizden de ricam eğer müzikle uğraşan özellikle amatör birisi size birşey dinletmek isterse, heyecandan oracıkta ölebileceğini hesaba katarak hareket edin :)

Çok acımıştı paylaşayım dedim ;)

Ha bu arada ilk şarkı, "en azından vokalimi bir duysaydı, kesin beğenirdi" dediğim bu parçaydı. Ne kadar dinlediğini, pardon dinlemediğini anlayın :)

Al Beni - Mertkan D. YILMAZER

not: Aramızda kalsın biraz önce koskoca David Bowie'nin The Next Day Extra: New Studio Tracks albümünü Deezer'da 10 dakikada dinledim :)