02 Kasım 2015

İyi ki varsın CHP!


Bakıyorum da dün geceden beri bir sürü çok akıllı adam ve kadın televizyonlarda seçimi yorumluyorlar. MHP'ye hiç değinmeyeceğim. Yok efendim CHP beceriksizmiş, toplumu iyi okuyamıyormuş, Kemal Kılıçdaroğlu karizmatik bir lider değilmiş, istifa etmeliymiş. AKP de çok çalışmış, halka inmiş, hizmet etmiş falan filan...

Arkadaşlar bunu söylemekten nefret ediyorum, insanları şucu bucu diye ayırmayı da hiç sevmiyorum ve lanet olsun siyasetle ne alakası var ama Türkiye'de çoğunluk namaz kılanı seçti, Sünni'yi seçti. Kimse kendini kandırmasın! Saatlerce yorum falan dinleyip beyninizi sulandırmalarına izin vermeyin. Bu ülkede büyük bir çoğunluk için rakı içen Sünni, namaz kılan Alevi'den makbuldür. Sünni isen çal, çırp, öldür, küfret, fuhuş yap farketmez, affedilirsin.

Hala namaz kılarken fotoğrafını çektirip paylaşan, meydanlarda rakibi için "Alevi o, Alevi" diye bağıran bir liderin karizmasından, kurduğu partinin teşkilat yapısının gücünden bahsetmeye utanmıyorlar.

Ve iddaa ediyorum eğer, bir hayli solcunun ve Kürt Alevi'nin desteğini alan "solcu" Selahattin Demirtaş da Cuma'lara gitmeyen bir adam olsaydı HDP barajı marajı aşamazdı. 

Ben, bir Alevi'yi seçmeyi bırakın, Alevi'nin elinden su içmeyecek insanların çoğunlukta olduğu bir ülkede, büyük bir cesaretle, inanç bağımsız olarak, salt insanlık temelinde bakarak Türkiye siyaseti için fazla temiz ve dürüst demeyeceğim, Türkiye'nin hak ettiği temizlikte ve dürüstlükle, tam anlamıyla Cumhuriyet çocuğu bir Alevi'yi genel başkan olarak seçip destekleyen ve arkasında duran CHP'yi ayakta alkışlıyorum. 

Bir gün insanların inançlarıyla, ırklarıyla, tercihleriyle yargılanmadığı bir Türkiye'ye kavuşursak CHP'nin payı çok büyük olacak.