08 Mart 2017

Yazık

Alçakça kundaklanan yerin adının ya da kurucusunun kim olduğunun olayın vahameti yanında zerre önemi yoktur. Malum kesimin Müjdat Gezen'in muhalifliğine vurgu yaparak saldırıyı haklı bir tepki gibi algılatma çabasında olması düpedüz ahlaksızlıktır. Bu sebeple, sanat merkezinin adının ya da kurucusunun adı üzerinden savunma yapılmamasını, tepki verilmemesini öneriyorum.
Yakılmaya çalışılan yer Türkiye Cumhuriyeti Milli Eğitim Bakanlığı denetiminde, yetenek sınavıyla öğrenci kabul eden ve ücretsiz eğitim imkanı sağlayan bir SANAT MERKEZİ, bir OKULdur; ve kurucusunun isminden çok daha büyüktür.
Ne yazık ki bu aşağılık saldırı binaya değil, sanata ve sanatçıya baskıların her geçen gün arttığı Türkiye gibi bir ülkede, bir umut, yaşamak için sanat yapmayı seçmiş, bu ülkenin yetenekli insanlarına yapılmıştır.
En üst düzeyden yapılacak bir kınamanın ve de suçlunun bir an önce yakalanıp en ağır şekilde cezalandırılmasının gergin ortamı bir nebze de olsa sakinleştireceğine inanmak istiyorum. Müjdat Gezen ve MSM mezunu, hepsi birbirinden değerli, sevgili dostlarımın üzüntüsünü tüm kalbimle paylaşıyor, sabırlar diliyorum.